editllor

Recent Comments
Hmm hazen .. Mercer is in the state of Georgia I do believe.. who’s your team ?
Hmm & who is your team hazen ? Georgia may very well lose Auburn..& pretty sure they will lose to LSU in Atlanta..not sure where Bama belongs in all this.. Bama has become like pretty much the rest of the sec which is like the big 12 which is pretty much all pass on offense which for some reason makes a team soft.. line the dang ball up & play grown man football & run it.. Bama has lost its edge since the office changed
Give Auburn some credit.. I think all those teams are a step up from Alabama A&M.
Terrible tragedy... my thoughts & prayers with the brambles family & auburn
Guess it’s a good a 4 string per wee quarterback could have beaten auburn this past year then.. whew!!!
Whoa nelly !!!...yeah.. I think football is a little more important around here than basketball.. would I like to see the tide do well in basketball ?.. sure.. but it’s nowhere near as important as football
My bad BamaTime.. I’ve thought all this time Bowden was being full of himself thinking that he thought he shouldn’t have to interview for the job that bama should have just made him headcoach
I seen an interview with Bobby Bowden were he said himself he turned down the bama job because they wanted him to interview for the job instead of just giving it to him.. as for Dabo ever going to bama, like most bama fans I would love to see it.. just gotta hope it being home is enough to get him there.. only reason I’d see for him coming
I feel the urge to T bag u.. hahaha
If I was a Tennessee fan I concentrate on worrying bout my team at least getting good enough to become bowl eligible & stop worrying bout bama or Georgia or any other team for that fact.. just saying
hmm..yeah I think he would still be the fastest player on the Tennessee team.. they all looked pretty slow when I went to Knoxville & watched them play bama
I agree.. had LSU been at full strength this game probably would have been a blowout..
I make 2k a month getting my a** up at 5am every morning & going & working for it.. but thanks anyways!!
All I can say about Dabo is that I sure wouldn’t mind seeing on the sideline in T-town when Saban retires..
Hope everything goes well & ROLL TIDE !!!
Hmm.. How is Michigan a quality win ?... they nothing but chokers... gotta say Georgia is a good football team & Fromm is a dang good quarterback
Thank you dogs.. jealousy is the best compliment of them all
I can feel your fear dawgs.. don’t worry Georgia won’t have to play them unless they both make the sec championship game.. you can sleep easy till then..
I remember bout mid way into hurts freshman year.. I said when this kid learns to throw the football to go with that running ability he’s a Heisman trophy candidate for sure.. but he’s never developed in the passing game
Hurts plays well enough against average defenses, but struggles to throw the football against higher quality defense.. i first noticed that in the playoff game against Washington.. He struggled this past year against Auburn,Clemson & Georgia.. he has done a great job of not turning the football over because it takes no chances throwing the ball.. he’s simply not a playmaker throwing the football.. Tua appears to be.. could be wrong.. but that has us bama fans excited
Yeah.. Skip makes bout as much sense Auburn fan when he speaks..